Vlastní stanovisko

Vzhledem k tomu, že sociální reklama se věnuje dosti problematickým tématům, je velice pravděpodobné, že její ztvárnění bude dosti kontroverzní ve vztahu k dětem. A i v případě, že bude zaměřena na dospělé, nelze zabránit, aby unikla dětskému pohledu. Vidím zde problematiku v drastických záběrech, od kterých se na jednu stranu snažíme děti uchránit označováním filmů povolenou věkovou hranicí, ale u reklamy to nefunguje, neboť její přístup je daleko volnější. Zároveň i podněcovat děti ke zbytečným strachům může být na jednu stranu velice působivé a efektivní ale na druhou stranu to může vyvolat až neurotické strachy. Tudíž vyloženě na každého působí jiná intenzita sociální reklamy. A v přehnaném množství může její účinek zcela pominout. I přesto že je reklama regulována a v případě závadnosti stažena, tak takovýmto jednáním vůbec nevadí že je její působení velice krátké naopak se veřejným mediálním stažením ještě zvýší její účinek. Špatným působením reklamy tak můžeme zabránit jen správnou výchovou a informováním o správném chápání reklamy.