známé reklamy z této oblasti

Nemyslíš, zaplatíš je jednou ze známých sociálních kampaních, kterou vypracovala agentura Euro RSCG a zfilmoval ji režisér Filip Renč. Cílem je upozornit na to, že pokud někdo riskuje a nedodržuje předpisy musí také být připraven nést následky. Avšak je kritizována samotnými tvůrci za její malou údernost v množství její prezentace a stala se tak neviditelnou. Před desátou hodinou jsou ale tyto klipy vysílány s cenzurou, aby se vysílací stanice uchránili před finanční sankcí, což ale podle tvůrců ubírá kampani na její síle. Další na to navazující jsou Nezvratné osudy. Tento projekt je zaměřen na kontakt účastníků nehod se středoškoláky.

Plakáty pro podporu propagace četby a knihoven nazvaná Přečtěte si to dřív než Hollywood. Hlavní cílovou skupinou byli mladí lidé, kteří měli po propagovaných titulech šáhnout je však otázkou, zda jejich motivace nebyla poněkud skreslená.

Kontroverzní reklamou, na kterou byla podána stížnost za samoúčelné a agresivní výroky, které však byli zamítnuty, je kampaň dobrovolníci. Jedná se zde o pečovatelské práce. Stejně tak jako na Kampaň Suvenýr z Prahy, který si nikdo nechce přinést domů za neestetické zobrazení psích výkalů.

Fotogalerie: Známé reklamy z této oblasti